Дата: Воскресенье, 30.09.2012, 00:35:34 | Сообщение # 1
Группа: Гости
Електронний квиток або e - ticket - це електронний документ, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією . На відміну від паперового авіаквитка , електронний квиток являє собою цифровий запис у базі даних авіакомпанії . http://www.onlineavia.org/on/peterburg-anapa-aviabilety-stoimost - Петербург анапа авиабилеты стоимость 1 Недоліки технології паперових квитків 2 Переваги електронного квитка 3 Бронювання електронних квитків 4 Сайти продажів електронних квитків 5 Маршрут - квитанція 6 Реєстрація на рейс 7 Проект IATA E - ticketing 8 Розвиток технології в Росії 9 Примітки 10 Посилання http://www.onlineavia.org/on/deshevye-aviabilety-za-granicu - Дешевые авиабилеты за границу Недоліки технології паперових квитків
Технології застосування традиційних паперових авіаквитків створювалися в першій половині XX століття з урахуванням можливостей застосовувалися в той час технологій зберігання , передачі та обробки інформації .Зокрема , для зберігання інформації застосовувалися паперові носії , для передачі - телеграфні та телефонні голосові канали , для пошуку інформації великі сховища паперових носіїв проглядалися очима .Використовувані технології не дозволяли проводити в масовому порядку за прийнятно короткий час навіть вибіркову перевірку авіаквитків , пропонованих пасажирами для отримання послуг перевезення або для повернення грошей при відмові від перевезення .Таким чином , виписаний авіаквиток мав бути сам по собі носієм повної інформації , яка необхідна для надання послуг і відповідних грошових розрахунків .Разом з тим , на різних стадіях процесу продажу квитків і перевезення пасажира теоретично можливі навмисні злочинні дії по фальсифікації інформації про укладені договори перевезення з метою незаконного одержання якої фінансової вигоди .( Наприклад , в законно купленому квитку виправлялася інформація про маршрут і ціною квитка на більш високу , після чого такий квиток пред'являвся до повернення . Також відомі випадки оформлення підроблених квитків на викрадених бланках та інші види махінацій ) .В результаті цих та багатьох інших факторів були вироблені спеціальні заходи по проведенню процедур продажу авіаквитків . Зокрема , існували наступні обмеження : 1. Авіаквиток повинен бути випущений на спеціальному бланку , який забезпечений засобами захисту від підробок ( наприклад , папір з водяними знаками ) . 2.Бланки авіаквитків повинні бути бланками суворої звітності , щодо яких діють спеціальні правила обліку , зберігання, передачі для використання, утилізації . 3.Процедура випуску авіаквитка повинна була мати на увазі копіювання інформації з квитка на інші носії інформації ( наприклад , відривні купони квитка ) та передачу цих носіїв в інші підприємства для обліку , використання , приймання до виконання, архівування та інших цілей . Все це робило процедуру випуску авіаквитка досить дорогої .Є відомості, що витрати авіакомпаній на випуск бланків квитків та інші витрати, пов'язані власне з організацією продажу квитків на паперових бланках , досягали 10 доларів за кожен проданий квиток .
Переваги електронного квитка http://www.onlineavia.org/on....storonu - Цена авиабилета челябинск-москва в одну сторону В кінці XX століття ситуація із зберіганням , передачею, обробкою і пошуком інформації істотно змінилася . Істотно зросли швидкість передачі та обробки інформації , а також ємність інформаційних сховищ і швидкість пошуку інформації . Все це зробило можливою появу технології електронних квитків .На відміну від паперового квитка , електронний квиток являє собою сукупність записів в базах даних різних комп'ютерних систем . Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк - вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів і при необхідності швидко передається з одного комп'ютера на інший .Відповідно, знижуються витрати авіакомпаній на виготовлення бланків та їх обіг . Далі , з розвитком засобів електронної комерції та електронних платежів з'являється можливість оплати авіаквитка за допомогою автоматизованих пристроїв ( банкомати, платіжні термінали , банківські комп'ютерні системи ) .Таким чином , скорочуються витрати авіакомпаній та агентів з продажу квитків на організацію грошового обороту . Крім того, впровадження технологій електронного квитка дозволяє знизити і деякі інші витрати . Цей розділ не завершений . Ви допоможете проекту, виправивши і доповнивши його .
Бронювання електронних квитків http://www.onlineavia.org/on/bilety-na-samolet-ceny-simferopol - Билеты на самолет цены симферополь Бронювання електронних квитків може здійснюватися як традиційним способом ( через операторів і комп'ютерні системи бронювання ) , так і самостійно пасажирами через інтернет - сайти авіакомпаній і агентств . Оплата квитка також може відбуватися як традиційним способом ( готівкою касирові ) , так і за допомогою засобів електронних платежів .Цей розділ не завершений . Ви допоможете проекту, виправивши і доповнивши його . http://www.onlineavia.org/on/aviabilety-kazan-stambul - Авиабилеты казань-стамбул Сайти продажів електронних квитків Електронний квиток можна самостійно купити в інтернеті на спеціальних сайтах .Переваги інтернет - покупки квитка полягають у тому , що бронюють отримує повну інформацію про всіх можливих перельотах , запропонованих авіакомпаніями на даному маршруті , а також бачить структуру утворення ціни авіаквитка , із зазначенням плати за саму перевезення і зборів аеропорту . Купівля виробляється набагато швидше стандартної покупки через турбюро .Купівля та оплата електронного квитка здійснюється на сайтах , які підключені до ресурсів продажів квитків авіакомпаній . Для оплати приймається банківська платіжна карта . Підтвердження про покупку висилається на електронну адресу .Незважаючи на загальну сферу і вид діяльності , сайти продажів і бронювання електронних авіаквитків можуть істотно різнитися один від одного . Відмінності , як правило , складають інтерфейс , поля quick search form ( з англ . Форма швидкого пошуку ) , механізм пошуку і підбору пропозицій , обсяг сервісного збору , способи оплати .Наявність або відсутність тих чи інших функцій і елементів в системах сайтів бронювання розширюють або звужують можливості користувача відповідно. Так , при введенні параметрів в формі пошуку на одному сайті клієнт автоматично отримує опцію підбору квитків на складний маршрут , а на іншому така опція може бути відсутнім навіть в режимі розширеного пошуку .Механізм пошуку квитків одного сайту може бути спрямований на автоматичний підбір пропозицій виключно регулярних авіаліній , а іншого - регулярних та бюджетних . Особливості пошуку авіаквитків конкретних сайтів залежать від типу GDS ( англ. Global Distribution System , GDS ) , на основі якого вони працюють .GDS - глобальна дистриб'юторська система , яка формується з основних міжнародних комп'ютерних систем онлайн - резервування ( англ. computer reservations system , CRS ) . Системи CRS розроблялися , створювалися і згодом використовувалися авіакомпаніями для максимального збільшення ефективності їх роботи , а також збільшення кількості і якості продажів .Пізніше системи онлайн - резервування стали доступні туристичним агентствам . Основними системами GDS є: Amadeus, Galileo , Sabre, Worldspan , Patheo , Abacus . У комплексі додаткових послуг ресурсів бронювання і продажу квитків також можуть бути значні відмінності .На одному ресурсі користувач має доступ до опції бронювання комплексного пакету « переліт + готель + авто » , на іншому ресурсі така опція може бути недоступною .
Маршрут - квитанція http://www.onlineavia.org/on/kupit-aviabilet-moskva-magnitogorsk - Купить авиабилет москва-магнитогорск Маршрут - квитанція - це інформація про факт бронювання та оплати електронного квитка , роздрукована на папері . На відміну від паперових квитків , для маршрут - квитанції не потрібні спеціальні бланки . Маршрут - квитанція друкується на звичайному папері на звичайному комп'ютерному принтері .Якщо пасажир бронює квиток самостійно - йому надається можливість самостійно роздрукувати маршрут - квитанцію . Цей розділ не завершений .
Реєстрація на рейс http://www.onlineavia.org/on/avia-bilet-aktobe-astana - Авиа билет актобе астана Реєстрація пасажирів на рейс здійснюється через комп'ютерну систему управління відправками пасажирів , встановлену в аеропорту . Попередньо в цю систему передається з систем бронювання інформація про випущені квитках ( електронних і паперових ) .При реєстрації пасажира по електронного квитка пред'являти маршрут - квитанцію не обов'язково - вся необхідна інформація вже є в системі , достатньо посвідчення особи ( паспорта ) пасажира .При реєстрації незалежно від типу квитка пасажиру видається посадковий талон , який є основним документом для пропуску пасажира в зону передпольотного огляду і посадки в літак . Такий підхід уніфікує роботу співробітників аеропорту на етапі від реєстрації пасажира до його посадки в літак . Цей розділ не завершений .Ви допоможете проекту, виправивши і доповнивши його .